Model of Students’ Readiness for Personal Focused Interaction in Future Professional Activities
Abstract
About the Author
M. G. FedyukovskayaRussian Federation
References
1. Губина М. В. Изучение личностной готовности педагога к профессиональной деятельности с одаренными детьми // Фундаментальные исследования. 2011. № 8. С. 269-273.
2. Психологический словарь / под общ. ред. Ю. Л. Неймера. Ростов н/Д.: Феникс, 2003.640 с.
3. Гафла Е. С. Психолого-педагогические подходы к сущности понятия «мотивация» внаучных исследованиях // Новые технологии. 2012. № 1. С. 244-247.
4. Мещеряков Б., Зинченко В. Большой психологический словарь. М.: Прайм ЕВРОЗНАК,2004. 672 с.
5. Павлова Е. О. Формирование ценностного отношения к здоровому образу жизни сре-ди подростков в учебно-воспитательном процессе // Молодой ученый. 2014. № 6.С. 745-748.
6. Obukhova K., Ponomareva L. Ecovaleological component of education as the basis offormation of the axiological attitude towards health of the students of pedagogical institutesof higher education // American Journal of Science and Technologies. 2016. Vol. III. No.1(21). C. 573-582.
Review
For citations:
Fedyukovskaya M.G. Model of Students’ Readiness for Personal Focused Interaction in Future Professional Activities. Uchenye zapiski St. Petersburg University of Management Technologies and Economics. 2021;(1):62-67. (In Russ.)